woensdag 17 februari 2010

Bloem gemaakt.



Ik heb deze bloem gemaakt van wit aquarel papier. Met twee verschillende ponsen heb ik de bloemen gestanst. Met de airbrush heb ik de bloemen een kleur gegeven die ik ook in de het afdrukje heb gebruikt. Maak dan ook een gaatje in het midden omdat dit bij nat gemaakt papier niet meer zo goed gaat. Toen ze droog waren (even geholpen met de heatgun) heb ik ze met water nat gemaakt en verkreukeld, en weer een beetje glad gemaakt. Daarna bespoten met glimmermist wat erbij past. De bloemen stapelen en een brad erdoor heen.
Zo heb je bloemen die altijd bij je layout of kaart passen.
XXX Linda

4 opmerkingen:

  1. prachtiggg deze mooie bloem! leuk blog heb je gemaakt! ik ga je meteen even volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou leuk hoor!! Ik zal mijn best doen er steeds wat op te zetten! Ik zie Kevin er wel bij staan maar krijg jou niet in mijn rijtje met Blogs die ik volg!? zal daar nog wel een keer naar kijken. Mijn dochter wil nu ook een blog en heeft gezien dat Kevin hem ook heeft dus ....
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi mama!!!! leuke bloem!!!!! ik heb hem zelf ook gemaakt... hihihihihi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen