zondag 21 maart 2010

De tweede inzending voor Polycraft





Dit meisje vond ik een echte stoere meid. Ik wilde er dan ook een kaart mee maken voor een tiener. Ik heb een grote tag gemaakt met core dínations cardstock. Opgeschuurd zodat er een wat ouder effect ontstaat. Papier gebruikt van Basic Grey (Boxer)Het meisje met copic markers ingekleurd. De tekst stempel weet ik niet meer van wie die is (?)maar ze zijn erg leuk in een set met meerdere tickets. Beetje de randjes gedistressed en beinkt met een rode cat eye. Het meisje uitgeknipt en weer opgeplakt op cardstock en dan weer uitgeknipt met een randje eromheen. De dikke letters zijn van de trekpleister en bewerkt met stickels. Lekker blinky. wat nietjes en scheurtjes hier en daar en klaar is.....mijn inzending.
Ik moet zeggen ik vind hem eigenlijk geweldig!!

Tales from Polycraft

XXX Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten